Finansal çözümlerimizi keşfedin
DS 9'UN BOYUTLARI

Otomobilin ölçülerini keşfedin
Uzunluk | 4.934 mm |
Genişlik (aynalar hariç/aynalar açık konumda) | 1.932/2.079 mm |
Yükseklik | 1460 mm |
Aks mesafesi | 2.895 mm |
Ön tampon-tekerlek mesafesi |
973 mm |
Arka tampon-tekerlek mesafesi |
1.066 mm |
Ön koltuklarda dirsek mesafesi | 1.481 mm |
Arka koltuklarda dirsek mesafesi | 1.451 mm |
Bagaj uzunluğu | 1.027 mm |
Bagaj genişliği | 1.137 mm |
Bagajın kullanılabilir iç yüksekliği | 453mm |
Azami bagaj hacmi (litre) | 510 lt |
Oturma yeri sayısı | 5 |
GÜÇ VE ESNEKLİK Motor Seçenekleri
Şarj edilebilir hibrit E-TENSE ve benzinli PureTech motor tipleriyle çevreyle mükemmel bir uyum sergileyen olağanüstü performansın keyfini çıkarın.
PureTech 225
- 0-100 km/sa hızlanma 8,1 saniye
- Enerji: Benzin
- Maksimum bagaj hacmi: 510 lt
- Vites kutusu: Sekiz ileri oranlı tam otomatik
- Karma Koşullarda Tüketim: 5,6-5,7 litre/100 km
- Emisyonlar (NEDC karma koşullarda): 128g - 130g CO₂/km
E-TENSE 225
- 0-100 km/sa hızlanma 8,1 saniye
- Enerji: Şarj edilebilir hibrit-benzin
- Azami bagaj hacmi: 510 lt
- Vites kutusu: Otomatik
- Ağırlıklı Bileşik Koşullarda Tüketim: 1,6 litre/100 km
- Emisyonlar (WLTP¹): 35g - 37g CO₂/km
- Tam elektrikli menzil (WLTP¹ şehir içi döngüsü): 61 km’ye kadar
E-TENSE 4x4 360
- 0-100 km/sa hızlanma 8,1 saniye
- Enerji: Şarj edilebilir hibrit-benzin
- Azami bagaj hacmi: 510 lt
- Vites kutusu: Otomatik
- Ağırlıklı Bileşik Koşullarda Tüketim: 1,6 litre/100 km
- Emisyonlar (WLTP¹): 35g - 37g CO₂/km
- Tam elektrikli menzil (WLTP¹ şehir içi döngüsü): 61 km’ye kadar
DS 9 E-TENSE Esnek ve güçlü bir benzinli hibrit aracın sürüş keyfi
DS 9, iki E-TENSE şarj edilebilir hibrit motor tipiyle sunulur: 250 BG önden çekişli ve 360 BG 4 tekerlekten çekişli versiyonlar. Hızlanma aşamalarında ve 135 km/sa hıza kadar kullanılan elektrik motoru, yeni bir sürüş deneyimine doğru sessizce yola çıkmanızı sağlar.



Sürüş modları
DS 9'un direksiyonuna geçtiğinizde, size dört sürüş modu sunulur: spor, hibrit, konfor ve elektrikli sürüş.
Rejeneratif fren sistemi
Yavaşlama sırasında, tekerleklerdeki kinetik enerji elektriğe dönüştürülür. Böylece elektrikli sürüş menzilinin de artması sağlanır.
E-SAVE Modu
Bu mod, yolculuğunuzun son kilometrelerinde %100 elektrik modunda sürüş yapmak için enerji yedeklemenize olanak sağlar. Böylece elektrikli otomobiller harici için trafik kısıtlaması olması halinde dahi bu bölgelere giriş yapabilirsiniz.
KONFOR VE ALAN Şıklığın ve konforun simgesi
KİŞİYE ÖZEL HİZMETLER
SATIŞ NOKTANIZI BULUN
Yasal Uyarılar¹ 1 Gösterilen yakıt tüketimi, CO₂ emisyonları ve menzil değerleri, 1 Eylül 2018'den itibaren yeni araçlar için onaylanmış olan WLTP test prosedürüne uygundur. Bu WLTP prosedürü, daha önce kullanılan test prosedürü olan Yeni Avrupa Sürüş Döngüsünün (NEDC) yerini almıştır. Test koşullarının daha gerçekçi olması nedeniyle, WLTP prosedürüne göre ölçülen yakıt tüketimi ve CO₂ emisyonları birçok durumda NEDC prosedürüne göre ölçülenlerden daha yüksektir. Yakıt tüketimi, CO₂ emisyonları ve menzil değerleri, gerçek kullanım koşullarının yanı sıra şarj sıklığı, sürüş tarzı, hız, özel donanımlar, tercih edilen opsiyonlar, lastik türleri, dış ortam sıcaklığı ve araç içindeki termal konfor gibi çeşitli faktörlere bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Daha fazla bilgi için satış noktanızla iletişime geçin. Daha fazla bilgi burada.