ALLER AU CONTENU

ŞARJ EDİLEBİLİR HİBRİT OTOMOBİLLER

Şarj edilebilir hibrit otomobil ile sürüş keyfi

DS şarj edilebilir hibrit otomobiller ile %100 elektrikli sürüşün keyfini çıkarın. Otomobil, şehir içinde kullanım için ideal olan bir elektrik güç ünitesini,

arzu ettiğinizde daha uzun mesafeler kat etmek için kullanabileceğiniz bir benzinli motorla birleştirir.

 

E-TENSE şarj edilebilir hibrit modellerimiz en iyi teknolojik uzmanlığı olağanüstü performansla birleştiriyor.

 

İçten yanmalı motorun gücüyle birleşen elektrik güç ünitesi sayesinde, performans ve verimliliği sürüş konforuyla takdir edeceksiniz.

 

Elektrik sürüş modun keyfini artırmak için şarj edilebilir hibrit otomobillerimiz,

Formula E'den ilham alan ve frenleme sırasında bataryanın yeniden şarj edilmesine olanak sağlayan rejeneratif frenleme sistemiyle donatılmıştır.

DS 7 E-TENSE
DS 7'de üç adet E-TENSE şarj edilebilir hibrit güç ünitesi seçeneği mevcuttur (360 BG dört tekerlekten çekiş, 300 BG dört tekerlekten çekiş ve 225 BG). Sıfır emisyon modunda şehir içi döngüde 81 km’ye (WLTP¹) kadar %100 elektrikli menzil sunar. Şarj edilebilir hibrit otomobilimiz, çalıştırma aşamalarında etkileyici bir performans ortaya koyar.
DS 4 E-TENSE
Avec la motorisation hybride rechargeable 225 ch, DS 4 E-TENSE allie faibles émissions et basse consommation : à partir de 30g de CO2/km et 1,4 litre / 100km. Vous pouvez ainsi rouler en ville même en cas de restriction de circulation.

En alternant automatiquement entre les phases 100 % électrique, 100 % essence, ou en combinant les deux énergies si besoin, le mode Hybride s'adapte à toutes les situations de conduite pour une utilisation de l’énergie électrique optimale.
DS 9 E-TENSE
Mevcut iki güç ünitesi seçeneği ile (360 BG dört tekerlekten çekiş ve 250 BG),  E-TENSE modellerimiz şehir içi döngüde 85 km'ye (WLTP¹) kadar %100 menzil sunarken 22 ila 35g CO₂/km arasında değişen emisyonlara sahiptir. 

Yasal uyarılar

 

¹Gösterilen yakıt tüketimi, CO₂ emisyonları ve menzil değerleri, 1 Eylül 2018'den itibaren yeni araçlar için onaylanmış olan WLTP test prosedürüne uygundur. Bu WLTP prosedürü, daha önce kullanılan test prosedürü olan Yeni Avrupa Sürüş Döngüsünün (NEDC) yerini almıştır. Test koşullarının daha gerçekçi olması nedeniyle, WLTP prosedürüne göre ölçülen yakıt tüketimi ve CO₂ emisyonları birçok durumda NEDC prosedürüne göre ölçülenlerden daha yüksektir. Yakıt tüketimi, CO₂ emisyonları ve menzil değerleri, gerçek kullanım koşullarının yanı sıra şarj sıklığı, sürüş tarzı, hız, özel donanımlar, tercih edilen opsiyonlar, lastik türleri, dış ortam sıcaklığı ve araç içindeki termal konfor gibi çeşitli faktörlere bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Daha fazla bilgi için satış noktanızla iletişime geçin.