12 Aralık 2024'te, mobiliteyi ve %100 elektrikli sürüş standartlarını yeniden tanımlayan yeni nesil SUV coupé'miz N°8'i tanıtmaktan mutluluk duyduk.
Yeni ve özel içeriklerle N°8 dünyasını ve tasarımının sırlarını keşfedin.
Biliyor muydunuz?
2020'nin başlarında tanıtılan DS AERO SPORT LOUNGE konsept otomobilinden beri, N°8 tasarımcıların aklındaydı.
Dinamik siluetiyle N°8, SUV Coupé'lerin geleceğini temsil edecek şekilde verimlilik için tasarlandı. Akıcı çizgileri ve geniş iç mekanıyla, olağanüstü konfor ve uzun mesafelerde güç için modern mühendislik ile zanaatkârların uzmanlığı birleştirildi.
DS AERO SPORT LOUNGE modelinde olduğu gibi, siyah kısımlar sayesinde iki tonlu boya, daha geniş kapsamlı kullanılıyor. Bu renk sadece tavanda yer almıyor ve kaputa doğru devam ederek ızgaraya kadar uzanıyor. Bu daha geniş kapsamlı iki ton, tasarımın karakterini ve zarafetini vurgularken, Fransız gövde tasarımının altın çağına selam gönderiyor.
Kaputun iki tonlu siyah yüzeyini oluşturmak için kullanılan "Paintjet" teknolojisi, seri üretimde dünyada bir ilk olma özelliği taşıyor. Fırınlama aşaması gerektirmeyen uygulama süreci, sera gazı emisyonlarını da düşük seviyede tutuyor.
İçeride yolcuları saran ön panel, konik koltuklar ve malzemelere gösterilen özen, N°8'in konfor ve sakinliğe odaklanan ambiyansı için ilham kaynağı oldu.
Geniş orta konsol yolcuları sarmalayarak otomobilin kusursuz ruhunu yansıtıyor. Hem bir zanaat eseri gibi dekoratif, hem de ses sistemi, havalandırma kanalları ve ışık imzalarının entegrasyonuyla teknik bir görünüm sergiliyor. Tasarımının saflığı, yüksek düzeydeki uzmanlık ile ileri teknolojiyi mükemmel şekilde birleştirerek, DS Automobiles'in malzeme kullanımındaki teknik inceliği ve becerisi arasındaki mükemmel simyaya tanıklık ediyor. DS N°8'in kokpiti, Fransız tarzı konforu, dinginliği ve lüksü yansıtıyor.




Hava akışıyla temas halinde olan her dış parça çizildi ve ardından prototipi oluşturuldu. Tasarımın sunduğu konseptlerin aerodinamik performansı 3D simülasyon kullanılarak, ardından rüzgar tünelinde değerlendirildi. Konfigürasyonun menzilini hesaplamak için tüm olası kombinasyonlar prototipte doğrulandı. Toplamda rüzgar tünelinde 400 saatten ve 800'den fazla konfigürasyon belirlendi.
Bu adımlar hava direncini azaltmayı mümkün kıldı, çalışmalar 15 dm²'lik bir tasarruf ve WLTP döngüsünde 60km'lik bir menzil artışı ile sonuçlandı.
N°8'i yeni bir bakış açısıyla keşfetmeniz için diğer yeni ve özel içerikleri hazırlıyoruz.
Tutkulu uzmanlarımız tarafından sunulan, N°8'in dış ve iç kısmının her ayrıntısını ortaya koyan heyecan verici videolar keşfedeceksiniz.