HİZMETİNİZDEYİZ, HEP YAKININIZDAYIZ

 

DS STORE ve DS SERVICE noktalarımız randevu ile hizmet vermektedir.

DETAYLI BİLGİ

DS TECHEETAH, HONG KONG’DA GÖSTERDİĞİ PERFORMANSA KARŞIN
İSTEDİĞİ SONUCU ELDE EDEMEDİ

ABB FIA Formula E 2018/2019 sezonunun beşinci etabı Hong Kong Limanı’nda düzenlenirken, şampiyona tarihinde ilk defa ıslak pistte gerçekleşirken yarış, aynı zamanda şu ana kadar düzenlenen 50. yarışı olma özelliğini de taşıyor. Bölgesel yağışlar, sabah antrenman ve eleme seansları boyunca padok alanında etkisini hissettirirken, her iki DS TECHEETAH pilotu da ikinci eleme grubunda yer aldı. Andre Lotterer, Formula E’deki beşinci “super pole” pozisyonunda yarışa başlama hakkını kazanırken, takım arkadaşı Jean-Eric Vergne bu defa pole pozisyonu elde edemedi ve yarışa geriden başlamak durumunda kaldı. Vergne, spin atarak kırmızı bayrak cezası aldı ve elde ettiği sıralama derecesi geçersiz sayılarak yarışa en geride başlamak zorunda kaldı.

André yarış başında liderliği almak için ATTACK MODE’a geçerken, gerilerde mücadele eden Jean-Eric iki kazaya karıştı. Andre yarış genelinde müthiş bir performans ortaya koyarken yarışın yüzde 80’lik kısmını lider olarak sürdürürken, Sam Bird’ü yarışın son turuna dek arkasında tutmayı başardı. Buna karşın Britanyalı pilotun son turdaki agresif manevrasıyla birlikte Andre’nin süspansiyonu zarar gördü ve lastiğinin patlamasına neden oldu. Jean-Eric ve Andre yarışı 13. ve 14. sırada tamamlayabildiler.

 

DS TECHEETAH Takım Sorumlusu Mark Preston: “Hepimiz André için üzgünüz; yarışın tüm kontrolü elindeydi ve kazanmayı hak etmişti. DS TECHEETAH'a katıldığından bu yana, her geçen gün daha fazla güçlenip, podyuma yaklaşırken, ilk zaferini bugün alması gerekiyordu. Hafta sonu boyunca gerek antrenmanlarda gerekse de sıralama turlarında elde ettiği hızlı tur süreleriyle super pole pozisyonunda yarışa başlamaya hak kazanan Andre, yarışa hazır olduğunu net bir şekilde ortaya koydu. Bu muhtemelen son dönemde yaşadığımız en stresli yarıştı. Andre neredeyse galip gelirken, Jean-Eric agresif sürüş taktikleri sonucu yarışı geriden takip etmek durumunda kaldı. Jean-Eric için aksiliklerle dolu bir diğer yarış daha geride kalırken, o kalitede bir yarışçının ön sıralarda mücadele veremediğini görmek son derece üzücü. Andre’nin yağışlı bir pistte ortaya koyduğu performans ve hızdan son derece memnunuz. Bu yarışta elde ettiğimiz tecrübelerle beraber iki hafta sonra Sanya’da çok daha iyi bir sonuç elde edeceğiz.”

DS Performance Direktörü Xavier Mestelan Pinon: “Sonuca rağmen, Andre'yı performansı için tebrik ediyorum. Hafta sonu boyunca son derece iyi bir şekilde mücadele ederken, ilk zaferini kazanmayı hak etmişti. Doğal olarak, Sam Bird'ün temasından sonra yaşanan lastik patlaması ile beraber sona eren yarışın sonucundan son derece hayal kırıklığına uğradık. Yine de motor sporlarının doğasında bu tarz kazalar var ve şimdi dikkatimizi Çin, Sanya'daki bir sonraki yarışa çevirmeliyiz.”

Jean-Éric Vergne, # 25: “Bugün benim günüm değildi, yine bir sürü şanssızlık yaşadım. André için çok üzgünüm, yarışı neredeyse kazanmıştı ve maalesef takım olarak galibiyetimizi kaybettik. Yanlış gidebilecek her şey, bu yarışta yanlış gitti. Bu yarışı arkamızda bırakıp ekip olarak birlikte mücadele etmeye devam ederek Sanya'da gücümüzü ortaya koyacağız. Kendi sahamızda gerçekleşecek yarıştan umarım arzu ettiğimiz sonuçlarla ayrılabiliriz.”

 

André Lotterer, # 36: “Bugün gerçekten iyi bir gün olması gerekiyordu. Yarışın son turunda, Sam Bird aracıma arkadan çarparak lastiğimi ve süspansiyonumu mahvetti. Gerçekten adil bir hamle değildi ve bu yüzden eve elimiz boş dönüyoruz. Bu oldukça üzücü çünkü Sam 5 saniyelik bir ceza alsa bile, bizim için sonuç değişmeyecek. İyi yanından bakacak olursak, en hızlı tur zamanına imza atarak ne kadar kaliteli bir yarış otomobiline sahip olduğumuzu herkese gösterdik ve Sanya’da da yine en iyi sonucu elde etmek için mücadele edeceğiz.”